Camping in the middle of nowhere

Nu är vi på campingen. Här har vi varit sedan i onsdags tror jag. Vi har hyrt en jättestor husbil. Det kan vara lite jobbigt ibland med det lilla utrymmet men det funkar helt okej faktiskt. Campingen är däremot belägen mitt ute i bushen. Så man hör väldigt mycket djur och fåglar låta. Vi såg till och mdd VILDA kängurus när jag och mamma var ute och sprang på morgonen!! Våra planer för kommande dagar vet jag ingenting mer om än att vi ska åka tillbaka till Sydney på nyårsafton och se på fyrverkerierna vid Harbour Bridge och Opera huset. Sen på vägen hem ska vi också stanna i Singapore i två dagar. Åh jag älskar det här landet! Jag är sååå glad och lycklig att min familj gjorde den här resan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0