Mireia

Mireia var ju här igår och som sagt tog vi en massa höstbilder till bloggen. Grejen är bara att vi använde hennes kamera så hon skulle maila mig dem så det är bara att hålla ut. Skynda dig Mireia! ♥ 
På kvällen sen kom hennes familj hem till oss och åt middag. Det var jätte trevligt! Dem ska komma ikväll också och titta på matchen mellan Barca och Real Madrid. Min familj bortsett från mig och Mireias familj bortsett från henne är galna i fotboll men det är ju iaf en ursäkt till att inte behöva plugga då jag faktisk har pluggat hela dagen. Det är något sjukt vad vi har mycket läxor/uppsatser/prov/uppgifter nu!!  
Min och Mireias mästerbakade drottningpaj igår 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0