The city

Igår var jag i stan med min mamma och lillebror. Vi åt först på ett fik som hade världens godaste kanelbullar!! Har aldrig smakat någon godare bulle i hela mitt liv! Åh vill ha en till! Haha, iaf när vi var klara gick vi vidare till det vi egentligen skulle göra. Nämligen at köpa löparskor för min del och fotbollsskor för min lillebrors del. Jag hittade ett par jätte sköna gortex löparskor som ska vara väldigt bra nu på vintern. Det var ett väldigt bra köp då jag behöver sånna eftersom vi springer i alla väderlekar på friidroten. 
 
Vi kom hem vid typ åtta och jag har en uppsats som egentligen ska bli klar med idag så jag har vairt uppe sedan kl.6 för att kunna arbeta lite med den men nu måste jag fortsätta. Bye, bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0