Australia in pictures part 1

Utsikten ifrån hotellet över Coogee's strand. Helt fantastiskt att vakna upp till detta varje dag!

Vi åkte in till Sydney (Coogee där vi bodde är en förort) och åt lunch på kajen vid operahuset vilket var jätte gott samtidigt som ett flygplan ritade ett meddelande till oss. Merry x-mas!  
 
Första kängurun jag någonsin sett respektive första kängurun jag någonsin klappat. Maffig känsla! 
 
Julafton = Beachdag. Vi vaknade och gick ut och tog ett morgon dopp i havet på Coogee's strand. Det var också första doppet någonsin för min del här i Australien. Efter lunch sen när Göran och Johan hade varit och hämtat den gigantiska husbilen gick vi den fantastiskt vackra strandpromenaden/kustpromenaden från Coogee Beach till Bondi Beach som är 6 km i stekande sol. Så man var helt rätt svettig när man kom fram... När vi väl var på Bondi hyrde jag, Arvid och Johan body boards. Så körde det en stund. Sån häftig känsla att vara på Bondi och bada/body surfa! Den timman ligger på topp tre över hela resan! Loved it! 
På kvällen sen åt vi julaftonsmiddag på en thairesturang i Coogee som hade fantastisk mat. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Guuud vad fina bilder! Speciellt den andra! <3

Svar: Tack så jätte mycket! <3
latjejerna.blogg.se

2013-01-12 @ 15:54:39
URL: http://eskilsot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0