Min helg

Hej igen!
I lördags efter jag och mamma hade varit borta på öppet hus åkte vi hem till henne. Malin kom över lite senare sen och vi satt mest och pratade om allt mellan himmel och jord tills hon skulle gå hem någon gång innan middagen.
Sen hade jag, mamma och Göran en liten mys kväll och tittade på Keeping mum. Om man gillar deckare/komedi rekommenderar jag den. Inte för att jag gillar deckare särskilt mycket (förutom PLL då hihi, men det är en annan sak...) men den var ändå helt okej då det var många kända skådespelare med. 
Idag har jag haft friidrottsträning och gjort lite läxor så att jag slipper göra så mycket imorgon (vi har hemstudiedag imorgon). 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0